Projektjeink

Kedvezményezett neve: DAALARNA Divattervező, Kivitelező és Kereskedelmi Kft.

Projekt címe: Gyártási technológia és üzleti fejlesztés a Daalarna Kft.-nél

Szerződött támogatás összege: 50 312 583 Ft

Támogatás mértéke: 70,00 %

Projekt tartalma:

A Daalarna márkát 2002-ben Benes Anita divattervező alapította, fő profilja az esküvői- és alkalmi ruhatervezés és kivitelezés. A cég termékeit saját értékrend és stílusjegyek alapján méretre tervezi, jelenleg a magyarországi esküvőiruha-piac egyik legmeghatározóbb szereplője, emellett több mint 40 külföldi viszonteladóval is rendelkezik. A Daalarna célja további országok felé való terjeszkedés, és a magyar márka nemzetközi népszerűsítése. Cégünk 2002-ben alakult, a hazai esküvői ipar szereplőjeként kezdtünk el ruhákat tervezni. Különlegességünk a magas minőségű, haute couture ruhagyártás. 2013 óta vagyunk a nemzetközi piacon, megrendeléseink nagy száma miatt új technológiák bevezetésére, gyorsabb adminisztrációra, a gyártás méretének növelésére és a gyártási idők rövidítésére van szükség. A Daalarna erőssége az egyedileg gyártott ruhák kézműves technológiája, de az egyedi gyártás mellett bevezetésre került a konfekcionalizálás. Saját tervezésű modelljeink szabásmintájának elkészítése jelenleg kézzel készül. A hatékonyabb munkavégzéshez egy innovatív szabásminta készítő, modellező és szériázó rendszerre van szükségünk. Ez a szoftver és eszköz lehetővé teszi saját igényünkre kialakított szerkesztési funkciókat, meglévő szabásminták digitalizációját, saját szerkesztő folyamataink programozhatóságát. A fenntarthatóság mindig fontos szempont volt, az új rendszerrel gazdaságos anyagfelhasználást tudunk lehetővé tenni. Időmegtakarítás és termelésnövekedés érhető el az alkatrészek automatikus elhelyezése és a terítékrajzok optimalizálása által. Fontos számunkra, hogy a mennyiség növekedése nem mehet a kézművesség rovására. IT eszközeink fejlesztésre szorulnak, a bevezetésre kerülő új technológiai változtatásokkal pedig meglévő eszközeink is kompatibilisek lesznek. A gyors és modern ügyfélkezelés érdekében a nemzetközi partnerekkel való kapcsolattartáshoz, megrendeléseik kezelésére CRM rendszert szeretnénk fejleszteni. A rendelések fényképes dokumentálásához, a CRM rendszer kezeléséhez új informatikai eszközök szükségesek. A gyors reagálás, precíz kivitelezés és a határidők betartása a legfőbb versenyelőny, az új technológiák bevezetése pedig mindezt jelentősen segítené. A COVID-19 által okozott válság sajnos visszaesést hozott a tavalyi évünkben. Elmaradtak a nemzetközi kiállítások, és az eladást leginkább segítő showroomok, trunk show-k. A visszaesést újra lehetségessé váló kiállításokon való megjelenéssel tudjuk javítani, szeretnénk New Yorkban bemutatni kollekciónkat. Tervezzük, hogy új piacokra is fókuszálunk, ezért választottuk egyik megjelenésnek a Bridal Week-et Barcelonában. Emellett szeretnénk az ázsiai piac felé is nyitni a jövőben. A nemzetközi terjeszkedéshez online felületeink, digitális megjelenéseink erősítése szükséges, ezt pedig marketing és PR kampánnyal is támogatnánk. A projekt keretében bértámogatást is igénybe veszünk, hogy a koronavírus-helyzetet követően minden munkahelyet megőrizhessünk.

 

Projektünk elemei:

- gépbeszerzés: varrógép, hímzőgép, fedőzőgép, gyorsvarró, interlock, plotter

- gyártási licensz -

IT eszközök: 1 asztali erősgép, 10 iPad, 2 laptop, 1 monitor, 1 PC, LCD display, MiniCRM rendszer

- 2 külföldi kiállításon való részvétel

- bérköltség - marketing, PR kampány

 

Projekt befejezési dátuma: 2022.06.29.

Projekt azonosító száma: VEKOP-1.2.7-20-2021-00099