Nem lett jó a méret, vagy meggondoltad magad és elállnál a vásárlástól?
Amennyiben nem megfelelő a megrendelt termék mérete, inkább másik terméket választanál, vagy nem tetszik, 14 napon belül lehetőséged van visszaküldeni és akár másik méretet vagy másik terméket rendelni új rendelés leadásával. Ilyenkor az eredeti vételárat a visszaküldött termék beérkezéstől számított 14 napon belül visszakapod.
A termékeket csak eredeti (új) állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségben és minőségben vesszük vissza a megrendelést követő 14 napban. A termékek szakszerűtlen használatából eredő hibák javítására vagy cseréjére nem vagyunk kötelezhetőek!
Amennyiben a terméken a viselés legkisebb nyoma is látszik, az elállás jogát megtagadhatjuk (a minőségi reklamációs eseteket kivéve).
Magánszemélyként indoklás nélkül visszaküldheted a terméket (elállhatsz a vásárlástól) termék átvételét követő 14 naptári napon belül! Kollégáink a csomag átvételét követő legfeljebb 14 napon belül elutalják neked a vételárat.
Céges vásárlásnál (amennyiben a számlát cégnévre kérted) a “Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény („Áfa tv.”)” értelmében csak a számlán szereplő cég jogosult elállni, kellő indoklással a termék átvételét követő naptól számított 14 naptári napon belül! Kollégáink a csomag átvételét követő legfeljebb 14 napon belül elutalják a vételárat a megadott céges számlaszámra.
Ha az elállási jogoddal kívánsz élni, az elállási szándékodat írásban jelezd nekünk levél (Daalarna Kft. 1054 Budapest, Alkotmány u. 23. fszt.) vagy e-mail (webshop@daalarna.com) formájában.
Szeretnénk a figyelmed felhívni arra, hogy új megrendelés leadásánál nem tudjuk garantálni, hogy a korábbi rendelésben szereplő összes termék elérhető! Új rendelésnél mindig az épp aktuális termékválasztékra lehet rendelést leadni, és az aktuális ár a mérvadó, előfordulhat, hogy nőtt vagy csökkent az eladási ár az eredeti rendelés leadása óta.
Amennyiben nem megfelelő a méret, és cserélni szeretnél, vagy másik terméket választani, személyesen is megteheted a Daalarna Atelier-ben. Ez esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, érdeklődj, hogy a jó méret raktáron van-e, és jelezd, hogy mikor szeretnél ellátogatni hozzánk.
Elérhetőségeink: +36 30 306 4094 / webshop@daalarna.com
Cím: 1054 Budapest, Alkotmány u. 23.
Nyitvatartás: hétfőtől péntekig 10:00 - 17:00
Ha a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt díjmentesen kijavítjuk vagy cseréljük. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget felhasználó nem kívánja igénybe venni úgy megfelelő mértékű árleszállítást igényelhet eladótól vagy elállhat a szerződéstől. Jótállási igény benyújtásának feltétele: ha a kiérkezett tételek (termékek) nem használhatóak (gyártási hibások, vagy szállítás közben sérültek), és e tekintetben egyértelműen megállapíthatóan a szállítót vagy az eladót terheli felelősség.
Az egyedi gyártású termék esetében – melyek nincsenek raktáron, hanem egyedi megrendelésre készülnek – visszavételre nincs lehetőség. Az egyedi gyártású termékek esetén csak minőségi kifogással lehet élni. A rendeltetésszerű használat mellett felmerült minőségi kifogásokat jelezheted személyesen a Daalarna Atelierben a blokk/számla ellenében és az igényt reklamációs jegyzőkönyvben rögzítjük. Webáruházban rendelt egyedi termék esetén a webshop@daalarna.comcímen is élhetsz reklamációs jogoddal.
DÍJAK VISSZATÉRÍTÉSÉNEK MÓDJA:
Amennyiben futárszolgálattal küldöd vissza a terméket, akkor az elállás írásbeli bejelentését követő legkésőbb 14 naptári napon belül visszautaljuk a termék árát az általad megadott bankszámlaszámra. A visszaküldés költsége a vevőt terheli.
A visszaküldés díjairól a választott futárszolgálatnál tudsz érdeklődni.
A visszaküldendő termékeket személyesen is eljuttathatod nekünk a Daalarna Aterlier-be, ahol rögzítjük elállási szándékodat, majd kollégáink legfeljebb 14 napon belül elutalják neked a vételárat.
Cím: 1054 Budapest, Alkotmány u. 23.
Nyitvatartás: hétfőtől péntekig 10:00 - 17:00